Over sQills

Onze skills in een notendop

Straffe stories? Straffe marketingtools!

Als content marketeers zien we overal verhalen. In elk merk. In elk product. In elke hoek. Ook waar niemand anders ze ziet. sQills brengt deze verhalen tot leven, met de juiste woorden en op de juiste dragers.

“84% van de Amerikaanse CEO’s stelt dat content marketing dé toekomst van marketing vertegenwoordigt.”

(bron: US Custom Content Council, 2012)

De kunst van de contentconnectie

One-ad-stands zijn voltooid verleden tijd. Merken van vandaag gaan niet voor minder dan een langetermijnrelatie met klanten van vandaag. In deze tijdsgeest is relevante, performante branded content een onmisbare tool. En een kunst die sQills vlot in de vingers heeft. Als business unit van Sanoma Media hebben we namelijk een zesde zintuig voor de noden van de klant; een zevende voor het verhalenpotentieel van een brand.

Content marketing: een must voor brand én klant

Branded content neemt verschillende gedaanten aan. B2C, B2B, B2E… Voor sQills komt het altijd weer neer op ‘B2ME’. En die ‘ME’, dat is de eindgebruiker. Die kennen we, door en door. We weten wat hij eet. Wat hij denkt. Wat hij droomt. En we weten hoe hem te raken, te inspireren, informeren en engageren. Met uw merk in de hoofdrol en een crossmediaal scenario als leidraad.

sQills regelt het verkeer op het kruispunt van wat een merk wil vertellen en wat een consument wil horen.

Iedereen content!

Wilt u uw doelgroep beter leren kennen? Beter informeren? Blijvend inspireren? Uw merkimago oppoetsen of in de verf zetten? Uw cijfers en klantentrouw de hoogte in jagen?

Ook u leren we graag kennen. We willen weten wat u eet. Wat u droomt. Hoe u met uw merk wil inspireren, informeren en engageren.

Om dan samen die knappe, stevige, duurzame brug te bouwen, die u met uw doelgroep verbindt. Een brug met branded content als cement.